Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2013

Η αγαπημένη της ημέρας: Joni Mitchell

Η Joni Mitchell είναι το original folk girl.
Δεν θυμάμαι πόσα χρόνια πριν έπεσε στα χέρια μου δίσκος της, αλλά πρέπει να ήταν κάπου στην εφηβεία. 
Είχα ανακαλύψει τον Bob Dylan, και μαζί με αυτόν πίστευα πως βρήκα ΤΗΝ μουσική, οπότε έψαχνα στους δίσκους του πατέρα μου για κάποια έξτρα κουλ μελαγχολική μουσική. Και να λοιπόν, που έπεσα πάνω στην Mitchell. 
Δεν ξέρω αν ήταν η μουσική της που με τράβηξε περισσότερο ή τα υπέροχα ξανθά της μαλλιά.
Φορούσε αυτά τα μακρυά φορέματα με τα περίεργα κεντήματα, που μου θύμιζαν τα κεντήματα της γιαγιάς μου, και ασημένια gypsy κοσμήματα. Ωωω, ήθελα τόσο πολύ να της μοιάσω, αλλά τα σχεδόν άφρο μαλλιά μου δεν μου το επέτρεπαν. (Παιδικό τραύμα)
Μπορεί λοιπόν να έχουν περάσει αρκετά χρόνια από όταν τραγουδούσε live στο Nashville, και απ'όταν άκουσα πρώτη φορά το cactus tree, αλλά ακόμα παραμένει στην top10 style icons λίστα μου.  
Ιδού λοιπόν οι φώτοζ:








photo by Tom G. O'Neal






εδώ το cactus tree...



και εδώ με τον Johnny...



Γλυκοφιλώ,
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια: