Τρίτη, 18 Ιουνίου 2013

DIY σερνικό βαρβάτο vol.2: Πως να φτιάξεις aftersave

Το ξέρω, είχαμε καιρό να δούμε αντρικό ποστ, αλλά τώρα έφτασε η ώρα!
Και επειδή εμένα μου αρέσουν τόσο πολύ αυτά τα σερνικά μπλιμπλίκια (βλέπε ξυραφάκια, πινέλα ξυρίσματος και τα σχετικά) και επειδή πιστεύω πως αν ήμουν άντρας θα είχα ολόκληρο κολέξιο με τέτοια, θα μου άρεσε να έκανα και το δικό μου DIY aftersave. 
Αν είσαι και εσύ τέτοιος, και αν σου άρεσε και το προηγούμενο DIY σερνικό βαρβάτο, εδώ είσαι.
Επίσης, πιστεύω πως είναι και ωραίο δώρο για τα αρσενικά της ζωής μας

Τι χρειαζόμαστε:
8 κουταλιές της σούπας βότκα,
2 κουταλιές της σούπας μαύρο ρούμι
2 Δαφνόφυλλα
1/4 κουταλιάς γλυκού μπαχάρι
1 ξύλο κανέλας
και χυμός από ένα μικρό πορτοκάλι

Πως:
Ανακατεύεις όλα τα υλικά μαζί σε ένα μπουκαλάκι. 
Το κλείνεις καλά, και το φυλάς σε σκοτεινό και δροσερό μέρος για 2 εβδομάδες.
Έπειτα το φιλτράρεις καλά μέσα από φίλτρο καφέ ή λεπτό σουρωτήρι καλά-καλά, έτσι ώστε να μην μείνουν καθόλου υπολείμματα.
Και έτοιμο για χρήση!


 Γλυκοφιλώ,
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια: