Σάββατο, 31 Αυγούστου 2013

Λίγος Φουέντες

Τον Κάρλος Φουέντες, δεν τον γνώρισα ποτέ, παρά μόνο τον συναντούσα για μήνες στο δεξί κομοδίνο του κρεβατιού μου.
Ήταν εκεί, ακουμπισμένος με αγάπη από τα χέρια του φίλου μου που τον διάβαζε περιστασιακά. 
Του αρέσουν οι λατίνοι και ο μαγικός ρεαλισμός. 
Εγώ σνόμπαρα, χωρίς να έχω διαβάσει, με το πείσμα των μικρών παιδιών που τσιρίζουν πως δεν τους αρέσουν οι μελιτζάνες χωρίς όμως να έχουν δοκιμάσει ποτέ.
Μόνο φέτος το καλοκαίρι ξεπέρασα αυτό το κολληματάκι με τον μαγικό ρεαλισμό, αφού διάβασα τον έρωτα στα χρόνια της χολεράς, και όπως ήταν φυσικό και επόμενο, το πνεύμα της συμπαντικής δικαιοσύνης με έκανε να το λατρέψω, έτσι για να ξεφτιλιστώ λιγάκι αυτοακυρώνοντας τις δηλώσεις "Μάρκες? μμμ... ναι.. δεν είναι του γούστου μου" 
Σήμερα λοιπόν, που ο Φουέντες έχει φύγει από το δεξί μου κομοδίνο και έχει αφήσει τη θέση του για να απλώσω την αγαπημένη μου Σύλβια Πλαθ, έλαβα ένα sms με λίγο Φουέντες, μάλλον για να μην ξεχνάω πως υπήρξε εκεί, και μία φωτογραφία για να μην την πάρω προσωπικά. 
Το μοιράζομαι λοιπόν μαζί σας, γιατί ήταν ωραίο.

"Μια αγάπη που διαθέτει απόλυτη βεβαιότητα δεν είναι αληθινή αγάπη, μοιάζει υπερβολικά με ασφάλεια ζωής, ή ακόμα χειρότερα, με πιστοποιητικό κόσμιας διαγωγής"



Αυτά λοιπόν, και υπόσχομαι πως λίαν συντόμως θα έχουμε ποστ με μόδα και φρου-φρου και αρώματα.

Γλυκοφιλώ,
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια: