Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

add some chick flick in your Christma' -yo

Επειδή εγώ από την Πέμπτη θα στολίσω για Χριστούγεννα (θα το έκανα από την Δευτέρα, αλλά Πέμπτη έρχεται ο αδερφός μου σπίτι και περιμένω να μοιραστούμε την χαρά -όχιδενείμαστε12χρονααλλάμαςαρέσειακόματοίδιοπολύ) τρίβω τα χέρια μου όπως θα έτριβε ο Σκρούτζ τα δικά του μπροστά σε ένα βουνό με χρυσές λιρίτσες.
Τα δικά μου Χριστούγεννα έρχονται αγκαζέ με chick flicks, φλίς ή όπως λέει η γιαγιά μου φλίξ ρόμπες, μάλλινες κάλτσες, κλαμεράκι στο μαλλί, σοκολατάκια άπειρα στο τραπεζάκι του σαλονιού, και σκόρπιοι κουραμπιέδες σε κάθε γωνία του σπιτιού.
Όπως είναι λογικό λοιπόν, ετοιμάζω τον σκληρό μου δίσκο, με όλες τις ταινίες για τα μεσημεριανά-chick flicks μαραθώνιους.
Να λοιπόν οι ταινίες γι ετούτες τις γιορτές

1. Νομίζω πως δικαιωματικά στο νούμερο ένα μπαίνει το Annie Hall
Νευρώσεις, έρωτας και σχέσεις που τελειώνουν. Με μακράν την καλύτερη σκηνή τέλους που έχει γραφτεί.


2. Συνεχίζω με Wild at Heart
Από τα πιό ωραία κινηματογραφικά ζευγάρια, και σίγουρα η ταινία που συμπάθησα τον Νίκολας Κέιτζ.


3. High Fidelity (όπου μπορείς να πεις πως είναι η αντίστοιχη ανδρική ρομαντική κομεντί). 
Νομίζω από τις πιο καλές μεταφορές βιβλίου στον κινηματογράφο. Και ίσως από τους πιο αληθινούς χαρακτήρες με όλες τις εγωιστικές υπερβολές του σε πραγματικές διαστάσεις. 

4. Στο τέσσερα θα βάλω τρεις ταινίες μαζί, γιατί η σωστή ιεροτελεστία είναι να τις δεις τη μία μετά την άλλη -Before sunrise, -Before sunset- Before midnight και κάπου στο τέλος να αναστενάξεις. 

 


5. Στο νούμερο πέντε το Pride and Prejudice
Αυτή είναι η ταινία μας με την B.F.F μου, Athena P Gerard που μένει στη Θεσσαλονίκη. 
Την έχουμε δει γύρω στις 13.586 φορές και νομίζω μας παίρνει να την δούμε άλλες τόσες.
Και πάντα μα πάντα περιμένουμε ότι ο μίστερ Ντάρσυ θα φιλήσει την Ελίζαμπεθ στην σκηνή της βροχής, αλλά ο μπάσταρδος ποτέ δεν το κάνει!!


6. Στο νούμερο έξι το 9 1/2 weeks.
Κλασική αξία. Η Κιμ και ο Μίκυ στα καλύτερα τους. Τρελαίνομαι επίσης για την ατμόσφαιρα της εποχής και το ντύσιμο της Κίμ. Τι να πρωτοπώ, για το πουκάμισο? για την καπαρτίνα? ή για το καπέλο? 
Εντάξει τα υπόλοιπα δεν θα τα σχολιάσω. 


7. Συνεχίζουμε με όλντι και στο νούμερο επτά με το Pretty Woman
Επίσης κλάσικ και πολύ γλυκό. Ίσως τα τελευταία 10 χρόνια να την βλέπω και από μία φορά τον χρόνο. 


8. Συνεχίζω με Εdward scissorhands.
Βασικά κάπου εδώ, παίρνω πίσω την σειρά προτίμησης, γιατί τώρα που το ξανασκέφτομαι τον Edward τον βάζω πιο ψηλά από το 8. Οπότε η σειρά είναι κάπως στο περίπου, αφού όλες μου αρέσουν πολύ.

9. Και μία γαλλική βρε παιδιά. Τόση ώρα δεν είπαμε. Οπότε βάζω το Ensemble c'est tout, αν και θα μπορούσα εξίσου να έλεγα και το A la follie pas du tout.


10. Και κλείνω με το Little women.
Επειδή είναι Χριστουγεννιάτικη και επειδή μάρεσε πολύ όταν ήμουν μικρή το βιβλίο, και καμιά φοά κοιμόμουν με αυτό κάτω από το μαξιλάρι μου. 



*Οι ταινίες συνδυάζονται αυστηρά με τα παρακάτω άουτφιτς. χιχιχι





4 σχόλια:

stylencritics.com είπε...

τέλεια η λίστα ταινιών όσο για το styling εκρηκτικό!!!

Andromachi Katopodi είπε...

χεχεχ!
ευχαριστώ :)

Natasterati* είπε...

Πολύ ωραίο post!Συμφωνώ απόλυτα, αν και θα πρόσθετα στη λίστα και τη Jane Eyr!

Andromachi Katopodi είπε...

Όντως και αυτη!