Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2013

in the city

Οι δύο τελευταίες εβδομάδες ήταν λίγο ζόρικες, μιας και το laundry limbo HQ a.k.a σπίτι μου, έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο και εγώ νιώθω λίγο σαν εξπατριέ, αφού δεν έχω που να γύρω (όπως λέμε στο νησί -έναείναι[Λευκάδα])
Θα μου πεις βέβαια, μπορούσα να γράψω από κάποιο καφέ, αλλά είναι που δεν έχω ταυτιστεί ακόμα με την Κάρυ Μπράτσο.
Που λέτε, αυτές τις μέρες που δεν έχω σπίτι έκανα αρκετές βόλτες στο κέντρο και ήπια ακόμα πιο πολλούς καφέδες.
Επίσης πήγα στο Παγκράτι με τον νεαρό που βλέπετε στη φώτο -το βαφτιστηράκι, που τελευταία με έχει περάσει σε μπόι. (βαρύ το πλήγμα)
Το βαφτιστήρι είναι καλλιτέχνης, και κάνει μαθήματα εικαστικής έκφρασης (αν μπορώ να το πω έτσι) σε έναν πολύ ωραίο χώρο στο Παγκράτι, την μπλε τελεία. 
Όσες έχετε στη φαμίλια παιδιά με καλλιτεχνικές ανησυχίες σίγουρα αξίζει να επισκεφτείτε τον χώρο.
Και μιας και είμαστε, τρόπον τινά φάσιομπλόγκ  ακολουθεί παρόμοιο άουτφιτ με αυτό που φόρεσα στις βόλτες μου, που πολύ με βόλεψε.





Δεν υπάρχουν σχόλια: