Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

music monday #45

Σήμερα ο trif.puretrif δεν πρόλαβε να συνοδεύσει τη λίστα του με τα λογάκια που συνήθως μας γράφει, γιατί έπρεπε να φύγει βιαστικά.
Μου έγραψε όμως τις λέξεις κλειδιά "τραγούδια ζωής και θανάτου".
Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω πως ακριβώς να το ερμηνεύσω αυτό ή μάλλον δεν ξέρω αν μπορώ, μιας και είμαι από αυτούς που αν τους αφήσεις μόνους με τη σκέψη του θανάτου, και επιστρέψεις μετά από ένα τέταρτο, τους βρίσκεις στο πάτωμα λιπόθυμους.
Μία από τις φορές που σκέφτομαι πόσο θα ήθελα να είμαι ο Μερσώ.
Ήρωας με όνομα κρασιού, ήρεμος και ψύχραιμος μπροστά σε κάθε περίσταση.
Ακόμα και σε αυτή τη θανάτου.
Οπότε αν ήμουν αυτός, τώρα δεν θα ένιωθα πως κρατώ μία ωρολογιακή βόμβα, και θα έγραφα κάτι ταιριαστό με τη λίστα του trif.puretrif.
Αν θέλετε μπορείτε να κάνετε πως τόση ώρα διαβάζετε κάτι ταιριαστό, και κάπου εδώ εγώ να αφήσω μήνυμα στον trif.puretrif "ΤΡΡΡΙΙΙΙΦΦ, μην με ξαναφήσεις με τέτοιες λίστες μόνη!"

                                 

                 

γλυκοφιλώ,
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια: