Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2013

New Year's resolutions

Το 2013 σίγουρα ήταν μία καλή χρονιά (αν και πάντα έχω την τάση λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου να λέω "άαααντε να φύγει αυτή η χρονιά" -άγνωστο για ποιο λόγο)
Ήταν χρονιά που είπα και άκουσα αρκετά σ'αγαπώ (οπότε πως μπορεί να ήταν άσχημη μια τέτοια χρονιά?) που ταξίδεψα (για τα δεδομένα μου αρκετά) αλλά και που πέρασα αρκετό χρόνο σπίτι μου και σε σπίτια αγαπημένων μου.
Σίγουρα είχε κάποιες κακές στιγμές -ίσως πολύ κακές δηλαδή, και ένα μελαγχολικό καλοκαίρι, αλλά νιώθω πως θα ήταν πολύ άδικο να την χαρακτηρίσω κακή χρονιά, γιατί είχε πολλή αγάπη.
Τώρα που σχεδόν έφτασε το 2014, για κάποιο λόγο δεν νιώθω αυτόν τον τεράστιο ενθουσιασμό που νιώθω κάθε νέο έτος. 
Κάπως σαν να βολεύτηκα στο 2013 και να μην θέλω να βγω από αυτό.
Ίσως νιώθω πως με το '14 θα πρέπει να πάρω αποφάσεις και να θέσω νέες βάσεις σε κάποιους τομείς της ζωής μου. Ναι, σίγουρα φυσάει λίγο άγχος για το '14. 
Κάπου εδώ, βλέπω πως μέσα σε λίγες γραμμές, πάλι, κατάφερα και χώρεσα 356 "νιώθω".
Οπότε, να λοιπόν τα ρεζολούσιονς μου για το '14. 
1. Να μην χρησιμοποιώ τόσο πολύ το "νιώθω" και ίσως να σταματήσω να νιώθω κι όλας τόσο πολύ τα πάντα γύρω μου, και να είμαι πιο χαλαρή τέλος πάντων. (ποτέ δεν θυμάμαι αν είναι μία ή δύο λέξεις τελοσπάντων? τέλος πάντων?) και 
2. Να χρησιμοποιώ λιγότερο το "θέλω", και κατά συνέπεια να είμαι ευχαριστημένη με -δεν θα πώ λίγα αλλά λιγότερα πράγματα. 
Το νούμερο 2 νομίζω το ευχήθηκα και πέρυσι, αλλά σίγουρα δεν έπιασε. 
Αυτά λοιπόν, για το κλείσιμο, και εύχομαι να πιάσουν τα δικά σας ρεζολούσιονς από τον πρώτο κι όλας μήνα. 
Αγάπη πολλή, να σκάσετε στο φαί και να περάσετε τέλεια σε όποιο πάρτυ και αν λικνίσετε το κορμάκι σας.
Γλυκοφιλώ,
xxx
                         

Δεν υπάρχουν σχόλια: