Τρίτη, 7 Ιανουαρίου 2014

About time

Πολλοί, μπορεί να πείτε πως βάζοντας το style icons tag σε αυτό το post είναι υπερβολή.
Όμως, αν είστε τακτικοί στο laundry limbo, θα γνωρίζετε ήδη ότι μπορεί να γίνω πολύ εύθραυστη μπροστά σε ένα πολύ μα πολύ γλυκό chick flick, με έναν ακόμα πιο γλυκό ginger head πρωταγωνιστή. (Για τον οποίο μπορεί να διαφωνήσω με την BFF μου Athena P Gerard ακόμα και στις 1.55 τα μεσάνυχτα, υπερασπίζοντας το χαμόγελο του, και τον ανδρισμό του) 
Λέω να μην μιλήσω για το story της ταινίας, παρά μόνο να πω, ότι ήταν σίγουρα η πιο γλυκιά ταινία που είδα τα τελευταία χρόνια, κατά την διάρκεια της οποίας μου έφυγαν τα περισσότερα aaaw από ποτέ, ότι επίσης ζήλεψα πολύ τα σπίτια που είδα, και η απλή καθημερινή ζωή ενός ζευγαριού μου φάνηκε μαγική. 
Ίσως αυτά να μην είναι αρκετά για να σε πείσω να την δεις, αλλά έχω άλλον έναν άσσο στο μανίκι μου. 
Πίσω από αυτή την ταινία κρύβεται ο ίδιος σκηνοθέτης που γύρισε το Bridget Jones's Diary, το the Boad that Rocked και το Love actually και που έγραψε το Notting Hill. (και αν δεν σου αρέσουν αυτές οι ταινίες, ένα έχω να πω, ή μάλλον να ρωτήσω -τι κάνεις εδώ??!!)
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ίσως να είναι πολλές οι πιθανότητες να μην σου έκαναν και πολύ οι παραπάνω ταινίες, μιας και είμαστε στην κατηγορία men's, ΑΛΛΑ, δώσε μία ευκαιρία, γιατί σε εμάς τα κορίτσια μας αρέσουν πολύ αυτές οι ταινίες, όπως επίσης, όσο και να λέμε ότι πεθαίνουμε για τα κακά αγόρια, πάντα τα λίγο ντροπαλά, λίγο ατσούμπαλα clean-cut μας συγκινούν περισσότερο.
Κλείνοντας λοιπόν, να ένα δύο outfits που θα μπορούσε να φοράει ο Tim (ή εσύ) και να μας ραγίσει την καρδούλα.

Tim's charm


Δεν υπάρχουν σχόλια: