Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

Κάτι γλυκό με μήλα που περίσσεψαν

Είναι κάποιες μέρες που ξυπνάς, και θέλεις κάποιος να σε περιποιηθεί τρίβοντας σου τα πατουσάκια, φτιάχνοντας  σου ένα πρωινό ή ένα γλυκό, ή ένα κάτι τις τέλος πάντων.
Όμως στο σπίτι είσαι μόνος, η καφετιέρα δεν έχει έτοιμο ζεστό καφέ για σένα και το μόνο που υπάρχει στην κουζίνα είναι κάτι μήλα απο την λαϊκή, που σου βγήκαν τζούφια.
Σήμερα, για μένα ήταν μια τέτοια μέρα. 
Παρακάτω, παρατίθεται φωτογραφικό υλικό με την προσπάθεια που έκανα για να με κανακέψω, και να μου χαιδέψω λίγο τα μαλλάκια, λέγοντας μου, πως όλα θα πάνε καλά και πως ένας χρωματιστός μονόκερως θα έρθει να με πάρει σύντομα.

Για αρχή, τα μήλα. (2 μου είχαν μείνει)


Είχα και 2 αυγά όμως, οπότε και αυτά στο γλυκό.


Το μαγικό εργαλείο ξυράφι, που το χρησιμοποιώ στα πάντα. (Πατάτες, αγγούρια, καρότα, μήλα κτλ)


Αλεύρι και μπέικιν πάουντερ.


Τόσο λάδι 


Το μείγμα. 
(Όταν το είδα απογοητεύτηκα κάπως, αλλά είπα να του δώσω μια ευκαιρία.)


Και του την έδωσα 


Είχα προθερμανει τον φούρνο (γιατί, ακούω πως το κάνουν οι μαμάδες. Δεν ξέρω όμως γιατί, μην με ρωτήσετε)

Και, φυσικά δεν ήξερα πόσο χρόνο να το αφήσω οπότε, έκανα το κόλπο της οδοντογλυφίδας. (Τσιμπάς το γλυκό στο κέντρο, κ αν η οδοντογλυφίδα βγει καθαρή, είναι έτοιμο)


Και τελικά ήταν έτοιμο 


Το έβαλα στην καλή μου την πιατέλα (αμέ, έχω και τέτοια)


Και το πασπάλισα με ζάχαρη άχνη κ λίγη κανέλα


Το έκοψα


Μου το σέρβιρα μαζί με καφέ


Και μετά το έφαγα όπως θα το έτρωγε ο mr. Fox του Wes Anderson. (βλέπε εδώ)
Ουπς, έπεσε λίγη ζαχαρίτσα


Τώρα που το έφαγα δεν ξέρω τι ειναι, γιατί μηλόπιτα σίγουρα δεν είναι αλλά ούτε και κέικ. 
Καλό ήταν όμως. Και γρήγορο.

Τα υλικά ήταν τα εξής

2 μήλα, κομμένα σε φλούδες με το μαγικό εργαλείο που κάνει για όλα.

2 αυγά λιγο χτυπημένα 

4,5 κουταλιές της σούπας ζάχαρη μαύρη. 

9 κουταλιές της σούπας αλεύρι. (Δεν εχω ζυγαριά, ολα στο σπίτι μου πανε ή με το μάτι ή με κουταλιές)

1,5 κουταλάκι του γλυκου μπέικιν πάουντερ 

Λάδι ή και βιτάμ, πχ λιγο λιγότερο απο το μισό

Κανέλα με το μάτι

Αν είχα σταφίδες θα έβαζα και θα του πήγαινε.

Η διαδικασία: 

Σε ένα μπολ το αλεύρι με το μπέικιν και το λάδι. 
Πρόσθεσα τη ζάχαρη και τα μήλα.
Την κανέλα και τα αυγά.
Ανακάτεψα. 
Το έβαλα στη φόρμα, αφού την πέρασα με λίγο λάδι, και έπειτα στον προθερμανσμενο φούρνο στους 180 βαθμούς.

Γκυκοφιλώ,
xxx

1 σχόλιο:

Annie είπε...

Το καταπληκτικότερο γλυκάκι ever!!!