Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

Stranger than paradise

Η αλήθεια είναι πως για τον τίτλο του πόστ, διχάστηκα μεταξύ του Stranger than paradise και του choking the alligator, αλλά σκέφτηκα πως κάποιοι δεν θα έχετε δει την ταινία, οπότε θα πάει χαμένος ο αλιγάτορας.
Το Stranger than paradise είναι μία από τις ταινίες που θα ήθελα να είχα γυρίσει.
Δεν έχω καμία λόξα με το σινεμά, αλλά πολύ συχνά με πιάνει, με πράγματα που βλέπω, ακούω ή διαβάζω και μου αρέσουν πολύ να σκέφτομαι, "πωωω, θα θελα τόσο πολύ να το έχω κάνει εγώ αυτό. Θα μου ταίριαζε, αλήθεια"
Και αυτό το σκέφτηκα σε ετούτη τη σκηνή

"It's Screamin' Jay Hawkins and he's a wild man, so bug off"




Αχ, Jim, αχ, αχ!
Προσπερνάμε τα αχ και τα βαχ, και επιστρέφουμε στην ταινία.
Νομίζω, αυτή είναι η αγαπημένη μου δική του, χωρίς να είμαι βεβαία, γιατί αγαπώ πολύ και το Down by law (εντυπωσιακό ε?!).
Δεν θα πω πόσο μου αρέσει ο Jarmusch ούτε για το crush μου με τον John Lurie, αλλά θα περάσω κατ'ευθείαν στο ψητό. Δηλαδή στο style του John aka Willie.
Το style του είναι ρέμπελο και αυθάδικο, και έχει αυτή την ποιητική εσάνς που δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια.
Φοράει το cardigan του παππού, με τιράντες, fedora καπέλο, δερμάτινο σακάκι και all star.
Πόσο, πόσο cool?
Η αλήθεια είναι πως ο Jarmusch κάπως τα συμπαθεί τα all star και το fedora γιατί εμφανίζονται συχνά στις ταινίες του. Και αυτό μου αρέσει, γιατί τα all star τα αγαπώ.
Ακολουθούν φώτος του John Lurie ως Willie και άουτφιτ εμπνευσμένο από τα μάτια του και μόνο.








Stranger than paradise


Δεν υπάρχουν σχόλια: